IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren


 blog.indonesiepagina.nl 





Startpagina
Je bent nu in > Blog > IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren

IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren

IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren JAKARTA - De Nederlander Ang Kiem Soei wordt zondag in IndonesiŽ geŽxecuteerd. Dat hebben de Indonesische autoriteiten bekendgemaakt, laat het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken weten.

Het ministerie zegt dat het niet nader op de zaak in kan gaan,maar ''veroordeelt de aangekondigde executie resoluut''. Het ministerie zegt "er tot op het hoogste niveau alles aan te doen om deze executie te voorkomen''.

Ang Kiem Soei is in 2003 tot de dood veroordeeld voor vermeende betrokkenheid bij de productie van xtc. Zondag worden hij en nog vijf anderen die voor drugsdelicten zijn veroordeeld voor het vuurpeloton gezet. De zes hebben nog om gratie gevraagd, maar die verzoeken zijn afgewezen.

Op de veroordelingen is forse kritiek geweest. Advocaat Bart Stapert zei eerder dat Soei is veroordeeld ''na een rechtsgang die op vele punten ondeugdelijk was''. ''Geen van beiden werd bijgestaan door advocaten die waren gespecialiseerd of zelfs maar enige ervaring hadden in zaken waar zoveel op het spel stond.''

Maar ook op Nederland was er een aantal jaren geleden kritiek, omdat het land volgens hem meer had kunnen doen om de doodvonnissen te voorkomen. Het ging daarbij vooral om de financiering van de advocaten. Maar sindsdien is volgens Stapert een kentering in het beleid geweest en heeft de Nederlandse overheid er tot het hoogste niveau alles aan gedaan om de zaak tot een goed einde te brengen.

IndonesiŽ staat bekend om zijn strenge drugsbeleid en waarschuwt buitenlanders bij binnenkomst dat op drugsdelicten de doodstraf staat. Toch is de uitvoering van de doodstraf in IndonesiŽ vrij zeldzaam. Na een pauze van vijf jaar zonder executies werden in 2013 vijf mensen geŽxecuteerd. In 2014 zijn geen doodstraffen voltrokken.

In IndonesiŽ dreigde ook voor Dick Nicolaas de doodstraf, voor een ander vermeend drugsdelict. Maar hij is volgens advocaat Stapert inmiddels overleden. Amnesty International noemt het voornemen om zondag zes mensen onder wie vijf buitenlanders te executeren ''schokkend''. Behalve uit Nederland en IndonesiŽ komen de veroordeelden uit Nigeria (twee), Vietnam en BraziliŽ.


Gerelateerde blog artikelen (categorie 'Drugs') Gerelateerde blog artikelen (categorie 'Drugs'):
17 February 2013 · Politie vernietigd 15 miljard rupiah aan marihuana
28 January 2013 · Artiest Raffi Ahmad opgepakt door anti-drugsbrigade
24 January 2013 · Gouverneur Bali: 'Doodstraf Lindsay is eerlijk'
13 January 2013 · Maleisische man opgepakt met heroine in zijn onderbroek
17 November 2012 · Drugs dealende agenten opgepakt in Pekanbaru
24 September 2012 · Doodstraf ge-eist voor Oegandese drugssmokkelaar

Tags Tags: executie, Indonesie, Nederlander, drugs


Geplaatst in Drugs @ 16 January 2015 02:13 CET door Jeroen · 'Blog' RSS feed · permalink

Advertentie




evansomerenbrand
User
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 13:10

Iedereen weet dat ZEKER in Zuid-Oost Azie drugs in welke form , taboe is ... en dat er zeer zware straffen zijn .... kijk maar eens hoeveel in Thailand veroordeeld zijn .

En waarom produceert een NL'er drugs in Indonesie ?

Dacht hij dat hij daar NIET ontdekt werd ? Wat een naieviteit ...


Alsnog een fijne 2015 aan iedereen toegewenst,
Eddy.



zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 13:39

Jokowi heeft voor vele Nederlanders afgedaan als hij die executie, door laat gaan en Budi Gunawan op die plaatst laat zitten
Een beschaaft land gaat niet doden
Maar mag wel de hoogste straf geven.

evansomerenbrand je kan het vergelijken met zelf het recht in eigen hand nemen.
U bent naief niet wij die veroordelen maar geen dood tot gevolg zal mogen hebben.
Van mijn mag hij zijn hele leven in die gevangenis zitten.
U bent schijnbaar ook een Isis aanhanger??, of waar moet ik u inschalen ..... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye








Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 15:42

Amerika mag wel? Is die beschaaft?
De marteling die daar plaats vinden tijdens het doorvoeren van een doodstraf.
EU landen mogen al een tijdje niet meer het gift leveren aan US, omdat in EU doodstraf verboden is. sindsdien moest US het zelf maken, en dat ging ieder keer goed mis. Erg beschaaft!!!
Oh oh er worden zo vaak met 2 latten gemeten....
Als men weet dat er in vele landen in verre oosten doodstraft krijgt voor drugs..... En toch doen met die drugs...
Wat verwacht het westen now? Dat ze opeens hun wet gaan veranderen door een westerling die dat drugsbeleid genegeerd hadden?
Superiuriteit ten top, dat blijkt maar weer.

Hou me ten goede hoor, ik ben sowieso tegen het doden van andere(n), op welke manier dan ook.


Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 17:54

Dit gaat nog een hele toestand geven.....
http://www.nu.nl/politiek/3974(...)elatie-executie.html


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

eveline
User
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 16 January 2015 18:39




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 19:09

Eveline, niemand zit te wachten op een drugsparadijs. Ik vind het echter wel een utopie dat dat alleen maar aan verderfzaaiende buitenlanders ligt. De Indonesiers zelf kunnen er ook wat van (waar buitenlanders wellicht nog van kunnen leren, maar dat is wel met meer dingen). Dat het de wet is wil nog niet zeggen dat het geoorloofd is. Sommige landen doen verschrikkelijk moeilijk om iets wat hier "coffeshopspul" is maar nemen het vervolgens niet zo nauw met mensenrechten, kindermishandeling, terreur etc (ik noem maar wat dingen). Ik ken geen cijfers, spreek puur op gevoel maar ik heb niet het idee dat doodstraffen in Indonesie worden uitgevoerd om dat soort zaken. In Indonesie is het blijkbaar belangrijker dat iemand zich aan de drugswet houdt dan dan er een kind van 12 letterlijk en figuurlijk genaaid wordt (sorry dat ik het zo grof zeg).
Dat is net zo goed hypocriet. Indonesie doet haar best (?) om drugs en drank buiten het land te houden maar het lijkt alleen maar erger te worden.


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

bendesa
User
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 20:05





eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 20:58




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 16 January 2015 21:25


On 16-01-2015 20:58 eveline wrote:

[quote removed]


Precies, zo denk ik er ook over.
Er zijn meer landen daar die heel duidelijk is over drugs. het is hun goed recht als ze dat beleid willen hanteren, vind ik.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Annemiek, als het over een kind van 12 betreft...ach ook het westen hebben geen schone handen daarover. Sommig achterlijkheden liggen bij ons ook nog niet ver achter ons. Het is hier nog niet echt lang geleden dat kinderen en vrouwen serieus worden genomen als ze een aangiften doen voor (seksueel) mishandeling.
Het gaat mij om de vergelijking. Was het beleid in Indonesie t.a.v. bijvoorbeeld mensenrechten maar in verhouding. En mishandeling van wie dan ook in Indonesie loopt dan wel heel erg ver uit de pas. Niet dat wij het hier allemaal zo goed doen maar rechten in Indonesie zijn er zo goed als geen. Het "beleid" t.a.v. drugs is de botte bijl en nog even en met drank gaat het dezelfde kant op (vooral als het aan de pro Islamitische partijen ligt). Een doodstraf is geen beleid. Ik zou graag willen weten wat deze meneer aan begeleiding heeft gekregen om hem op het rechte pad te brengen. Ik denk weinig tot niets. Hoe meer dat je dingen zwart-wit verbiedt hoe meer mensen het doen/willen.
Verder zou ik niet weten waarom iemand de doodstraf krijgt voor het (vermeend) verhandelen/produceren van drugs terwijl een verkrachter vrijuit gaat. (een volwassen man die een meisje van 12 mag trouwen valt voor mij in dezelfde categorie)


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 00:21

Ja, nu het bijna te laat is hoor je Koenders ineens, zoals het vingertje van Pronk. Deze Nederlander is had een hele xtc-fabriek opgezet net buiten Jakarta. Je weet dat het niet mag, en het dan toch doen, op zo'n schaal...

Het zaak loopt al jaren en jaren, nooit is er enige bijstand van betekenis geweest (kennelijk, anders had dat wel nieuws geweest) en nu is de consequentie ineens dichtbij komt is een probleem, terwijl het al jaren bekend was dat ie in de dodencel zat...

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bendesa; 5 Indonesiers? Eentje maar, 2 Nigerianen, een Vietnamees en Braziliaan.




Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 00:39

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.zieleffe; die man zit nu al dik 11 jaar in de Indonesische cel, wachtende op de uitvoering van zijn straf. Al die tijd heeft Nederland bijzonder weinig gedaan, ongetwijfeld omdat men dacht 'doen ze lekker toch niet!'

Iedereen kent het verhaal van Van Damme nog wel. Zijn daar ooit echte diplomatieke of economische problemen door ontstaan? Kan het me niet herinneren. Dit gaat precies dezelfde kant op, zeker met een haast onhoudbaar kabinet dat van dag tot dag leeft en inspringt op politiek niet relevante dingen, waaronder de uitvoering van een executie na 11 jaar NIETS gedaan te hebben.



eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 02:12

Precies, Yerun, die man zit al sinds 2003 vast. Nederland liet al die tijd denk ik op z'n beloop. Misschien hadden ze niet gedacht dat het opgevoerd zal worden.
Nederland loopt niet eens hard voor personen die elders onschuldig vast zitten, laat staan voor schuldige(n).
Maar nu op de media is bekend gemaakt dat het opgevoerd gaat worden, zit er voor Nederlandse Politiek niets anders op dan 'te moeten' reageren, wellicht gewoon een politieke toneelstuk.


Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 02:22

Ze moeten dan wel opschieten, ook niet echt iets wat het kabinet kan, want ze hebben nog minder als 16 uur voordat het vuurpeloton op Nusa Kambangan zijn werk doet. De ambassadeurs van de landen zijn uitgenodigd trouwens, volgens het nieuws hier. Niet bekend of ze komen.



eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 02:41


On 16-01-2015 21:25 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Het gaat mij om de vergelijking. Was het beleid in Indonesie t.a.v. bijvoorbeeld mensenrechten maar in verhouding. En mishandeling van wie dan ook in Indonesie loopt dan wel heel erg ver uit de pas. Niet dat wij het hier allemaal zo goed doen maar rechten in Indonesie zijn er zo goed als geen. Het "beleid" t.a.v. drugs is de botte bijl en nog even en met drank gaat het dezelfde kant op (vooral als het aan de pro Islamitische partijen ligt). Een doodstraf is geen beleid. Ik zou graag willen weten wat deze meneer aan begeleiding heeft gekregen om hem op het rechte pad te brengen. Ik denk weinig tot niets. Hoe meer dat je dingen zwart-wit verbiedt hoe meer mensen het doen/willen.
Verder zou ik niet weten waarom iemand de doodstraf krijgt voor het (vermeend) verhandelen/produceren van drugs terwijl een verkrachter vrijuit gaat. (een volwassen man die een meisje van 12 mag trouwen valt voor mij in dezelfde categorie)


Anne Mieke, over een meisje van 12 weet ik er zo heel weinig van, kan ik er niet over mee praten. Doe ik ook geen enkele uitspraak er over.
En over drank, zover is het nog niet, dat is nu denk ik ook niet relevant. Dat lijkt me angst over angst in jagen voor wat er nog niet is.
In veel Islamieten landen waar drank verboden zijn, zijn er in hotels en clubs wel toegestaan, dat doen ze juist omwille van de toeristen en de expats. Dat kan dus wel.

' Hoe meer dat je dingen zwart-wit verbiedt hoe meer mensen het doen/willen.'
Als het over drugs gaat, ben ik niet met je eens.
Daarnaast, ook voor de dingen die niet op zwart-wit verboden zijn, mensen hebben nu eenmaal de neiging grenzen te verleggen....
Zwart - wit verbieden kan voor sommige dingen meer duidelijkheid geven dan zgn 'gedoogbeleid'


Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 02:45


On 17-01-2015 02:22 Yerun wrote:
Ze moeten dan wel opschieten, ook niet echt iets wat het kabinet kan, want ze hebben nog minder als 16 uur voordat het vuurpeloton op Nusa Kambangan zijn werk doet. De ambassadeurs van de landen zijn uitgenodigd trouwens, volgens het nieuws hier. Niet bekend of ze komen.


Waarom denk je dat Minister Koenders hier op het journaal al heel voorzichtig zei ' we kunnen geen 'garantie' geven. Emoticon: Wink Emoticon: Wink
Ze weten heel goed dat ze er wat laat mee is.


Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 17 January 2015 03:04

Ja Yerun van de Nederlandse staat en van de ambassade hoeven we niets van verwachten dat zijn net dode cellen die door een virus moet worden wakker geschud .
Ja het is en lijkt hypocrite als je het veroordeeld, want als het om terroristen gaat dan schieten ze ook dood.
Maar tussen mensen die een dilict maken is het anders,als men de staat aanvalt met middelen die met wapens te maken heeft dan is dat een bedreiging die met man en macht bestreden moet worden.
Zoals de vorige schrijvers al schreven ieder land heeft zijn eigen druksbeleid , maar druks is geen bedreiging voor een land zelf
Dat je dit de kop in wilt drukken met een voorbeeld functie ja dan zegt dat al genoeg in welk land ze leven.
De mensen hier zijn zelf niet campabel om na te denken,laat staan te handelen.
Maar om ze helemaal te beschermen van de druks, is een farce die geen een land kan handhaven ook Indonesie niet.
Tussen verstand en gevoel zit nog heel veel emoties.
Een mens zonder emoties is een robot die je alle kanten kan op sturen.. Emoticon: Blush Emoticon: Angry Emoticon: Eerie

Six drug convicts to be
executed Sunday: AGO http://www.thejakartapost.com/(...)uted-sunday-ago.html

http://www.thejakartapost.com/(...)t_custom-510x346.jpg ">




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 03:52





eveline
User
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 17 January 2015 09:34




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 09:58


On 17-01-2015 02:41 eveline wrote:

[quote removed]

En over drank, zover is het nog niet, dat is nu denk ik ook niet relevant. Dat lijkt me angst over angst in jagen voor wat er nog niet is.
In veel Islamieten landen waar drank verboden zijn, zijn er in hotels en clubs wel toegestaan, dat doen ze juist omwille van de toeristen en de expats. Dat kan dus wel.
Zover is het al wel en al lang en het wordt alleen maar erger. Drank is in Indonesie relatief duur en voor de meeste mensen niet te betalen dus wordt er vanalles verzonnen en ermee gerommeld. De moslims die ik ken drinken geen van allen als je ze mag geloven totdat je zegt dat je een Blacklabel meebrengt. Met andere woorden: moslims willen best wel af en toe drinken maar het wordt ze onmogelijk gemaakt door bemoeienis van een paar overijverigen en de staat die behoorlijke belastingen erop zet. Het gaat dus zeker niet alleen om toeristen of expats. En een Indonesier in een hotel of club is natuurlijk geen optie. Verder is Indonesie niet uitsluitend een islamitisch land, dat lijkt iedereen maar altijd te vergeten.
Het zg alcoholbeleid is plaatselijk en wordt alleen maar grimmiger met vele slachtoffers. Ik heb het idee dat ze het wat dat aangaat in bijvoorbeeld Marokko beter doen waar het vooral gaat om geen aanstoot te geven.

Maar goed, dat was dus ff een zijspoor, maar wilde het wel even kwijt.


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 10:57

Die zijspoor wilde ik dan gelijk gebruik van maken Anne_Miek, hoe je ziet wat er gezopen word in Bandung dat zeer islamitisch is geworden.
Jammer ik kan er geen foto er van plaatsen maar geheel aan Bragga Permai Bandung is het op zaterdag avond, dus vanavond weer feest......... Emoticon: Shiny Emoticon: Party!




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

eveline
User
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 17 January 2015 11:34




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 11:50





eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 12:08




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 12:10




Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 12:17




Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 12:46

Anne Mieke, Ik weet nog van 15 jaar geleden toen ik op Bali woonde, waren Indonesiers die op Bali wonen al heel erg voorzichtig zijn met waar ze hun drank gingen kopen. Ik had begrepen dat het om een arak ging. Ik drink zelf niet, heb er ook absoluut geen verstaan van hoor.
Een goede vriend van me en de jongens van scuba center die ik ken, kregen destijds een arak van iemand, ...ze dronken het niet. . Ze vertelden me dat je heel voorzichtig moet zijn waar je die koopt, dat ze die daarom altijd zelf koopte waar voor hen een bekende plaatst is. Anders vertrouwden ze niet.

Ja, Ben ik met je eens, Marokko is conservatiever dan Indonesie. Zelfs Marrakech is conservatiever dan Tanger, door invloed van Marokkanen uit EU landen, denk ik.
Ik hoor idd tegenstrijdige verhalen over Marokko...., ik heb me daar nooit onveilig gevoel, kreeg dagelijks contacten met mensen waar ik was. Misschien heb ik mijn kleur mee, weet ik niet. Maar ik weet wel dat ze 'discrimineren' zijn, heb ik met eigen ogen al gezien toen ik met mijn pleegdochter daar waren. Zowel op de imiigratie op de airport als op de boot in Tanger. Mocht bij Imigratie maar 1 voor 1 zijn, ik was dus eerst, daarna ging dochterlief waar ik wel bij haar bleef staan. De Imigratie vroeg of zij bij me hoorde...meteen zag je zijn gezicht veranderen, strakker en strenger Emoticon: Yes! . En op de boot bij Tanger, gingen we de boot uit, en ja hoor... Ik mocht gelijk doorlopen, maar bij dochterlief moest zij ff stoppen en haar paspoort werd opnieuwe gekeken.


Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

eveline
User
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 17 January 2015 13:16




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 13:35

Hier gaat het inderdaad ook niet allemaal even goed maar ik denk toch wel dat het besef hier groter is. Ik werk met mensen waarvan de meeste met kinderen tussen de 15 en de 25 waarvan de meesten zich toch enigszins netjes gedragen.
Ik denk echt dat het krampachtig verbieden zoals nu gebeurt in de toekomst nog tot veel grotere problemen gaat leiden. Er zijn in Indonesie ook genoeg mensen (moslims of niet) die nooit drinken en dat ook niet van plan zijn of het nu duur of goedkoop is. Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger net zo vaak van dit soort problemen hoorde.
In Senggigi op Lombok wordt in de meeste cafe's alleen nog geimporteerde drank geschonken. Natuurlijk ook omdat ze het zich niet kunnen veroorloven dat dit negatief in het nieuws komt als er toeristen bij betrokken zijn.
Het zal nog een hele slag zijn in Indonesie waar regering en fanatieke verbiedering lijnrecht tegenover elkaar komen staan omdat het relatief ook geld oplevert.
Nee, geen ideale wereld maar als we erbij gaan liggen dan wordt het dat zeker nooit. Ik ga dan toch voor de vrijheid en het legaliseren (en goedkoper maken)


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Anonymous
User
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 15:42

Beste mensen,

1.
Teken petitie hier:
https://secure.avaaz.org/nl/pe(...)cuteerd_gaan_worden/

2.
Stuur email via
https://anonymousemail.me/

Van: Anonymous
Afzender: anonRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.nospam.ws
Aan: unitkomRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indonesia.nl
Onderwerp: Ang Kiem Soei

Wij zijn Anonymous.
Wij veroordelen de doodstraf in het algemeen en die van Ang Kiem Soei in het bijzonder.
Executie van Ang Kiem Soei zal serieuze consequenties hebben.
Wij zijn geweldloos maar wij zullen cyber aanvallen doen en wij zullen de verantwoordelijken en hun handlangers bekend maken.
Verwacht ons.
Anonymous






Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 15:51


On 17-01-2015 15:42 Anonymous wrote:
Wij zijn Anonymous.
Wij veroordelen de doodstraf in het algemeen en die van Ang Kiem Soei in het bijzonder.
Executie van Ang Kiem Soei zal serieuze consequenties hebben.
Wij zijn geweldloos maar wij zullen cyber aanvallen doen en wij zullen de verantwoordelijken en hun handlangers bekend maken.
Verwacht ons.
Anonymous


Oog om oog, tand om tand, daar komen we ver mee.


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 19:01

Zou zomaar kunnen dat Indonesiers in het algemeen achter de doodstraf staan.
Kreeg toch de rillingen toen ik dit zag staan:

Hebat! Presiden Jokowi Tolak Lobi Presiden Brazil Soal Eksekusi Narkoba
Het is maar wat je hebat (geweldig) noemt (wat niet wil zeggen dat ik het geweldig vind wat de aanleiding is).
Ik lees overigens hier dat Jokowi gratie geweigerd zou hebben en in een ander bericht dat hij daar niks over te zeggen heeft. Hoe zit dat?


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 17 January 2015 23:31




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 00:02

De doodstraf past in elk geval niet meer in deze tijd.
Je zou zeggen dat Jokowi als hoofd van het land hier iets over te zeggen heeft maar ik weet niet precies hoe de wetgeving wat dat aangaat in elkaar zit. Ik had hem 100 punten gegeven maar nu weet ik het niet meer. Hij is nog maar een paar maanden president en god weet hoe moeilijk het hem gemaakt wordt (of niet natuurlijk).
Daarstraks was het uitvoerig op Nederland waarin gezegd werd dat het vooral of juist een politieke stelling is, of een voorbeeld. Ik snap sowieso al niet waarom zoiets jaren moet duren. Je zou bijna zeggen dat men dan niet erg zeker van de zaak is. Er zijn nog heel veel landen die de doodstraf hanteren en daar zitten ook "westerse" (1e wereld) landen bij zoals US, Singapore en Japan.
Wat Nederland gaat doen maakt op zich niet zoveel uit denk ik bij nader inzien. Wat zouden we moeten doen? Hoe hard kunnen we roepen als onze bondgenoot de VS het net zo goed doet?
Ik heb er geen verstand van. Vind het vooral onbegrijpelijk dat overtredingen en misdaad in de wereld blijkbaar niet (ongeveer) dezelfde waarden hebben.


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 01:30


Eksekusi Terpidana Mati di Nusakambangan Sudah Dilakukan
De executies zijn uitgevoerd afgelopen nacht. Ben benieuwd wat Koenders nu gaat doen, want het kan niet bij woorden blijven natuurlijk.



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 03:38

De eerste zes zijn afgeschoten, aangezien Widodo in december besloot geen gratie te verlenen aan drugssmokkelaars/handelaren kunnen er dit jaar nog vele volgen.
Er zitten er namelijk nog 64 terdoodveroordeelden voor drugs op hun executie te wachten.
Volgens de pas aangestelde procureur generaal Prasetyo was vandaag de eerste golf, de tweede golf komt eraan.
Dat kan van het jaar een aardig bloedbad gaan worden.

Met het buiten de KPK om een corruptie verdachte als hoofd van de Nationale politie aan te willen stellen en geen gratie verlenen aan 70 terdoodveroordeelden, heeft Widodo niet alleen afgelopen nacht 6 mensen aan flarden laten schieten, maar ook zijn eigen reputatie.



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 05:21

Budi Gunawan is toch nog niet aangesteld? (ander onderwerp overigens).

Denk trouwens niet dat Indonesie dit jaar de dodencellen leeg zal maken. Deze executies, tezamen met het afzinken van vissersschepen, is naar mijn mening alleen spierballen laten zien van Jokowi. Hij is namelijk geen ex-generaal, en moet zich dus op een andere manier bewijzen dan zijn militaire verleden.

Vergeet niet, een grote meerderheid in dit land is voor de doodstraf. Het zal voor een president van Indonesie dan ook verdomde weinig uitmaken als er zes ge-executeerd worden en dat daarop boze berichten uit het buitenland komen. Dat is een typisch gevalletje 'niet mijn zorg', zeker niet zolang er geen daadwerkelijke gevolgen komen behalve wat gedreig.

Daar is waar ie vanuit gaat, en ook daar zit ie prima met zijn gedachten. Doet er verder niet toe of iemand dan voor of tegen de doodstraf is.



Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 05:22

Wat ik hier nog zie gebeuren is dat de minister van BuZa alhier een rekening stuurt aan de landen waar nog onderdanen van in de dodencel zitten. Betaal even de kosten van onderhoud voor de afgelopen 10 jaar. Zo niet, tja, dan kunnen we niet door blijven gaan met het in leven houden van deze ter dood veroordeelde(n).



Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 18 January 2015 05:33

Hoewel ik niet happy ben met de doodstraf, moet men niet zijn/haar denkbeelden gaan opleggen aan een 3e wereld land waar ze genoeg andersoortige problemen hebben.
Voor drugs zie ik geen doodstraf weggelegd maar voor terroristen wel. Die hebben het recht op leven verloren. Als je daarvoor geen doodstraf invoert, dan blijft de gemeenschap door opdraaien voor leefkosten van deze onmensen. Dus afschieten no problem . En daarmee zijn de verhoudingen hier in RI zoek. Hoewel er ook wel enige terroristen zijn geexecuteerd, zijn er teveel genadig vanaf gekomen. Na een aantal jaren duiken ze weer op met een nog fanatiekere instelling. Gelukkig is Densus 88 goed in het direct opruimen van deze creaturen door hen ter plaatse te executeren. Geen vragen en geen gezeik.
Wat de drugs betreft, is het een ander verhaal. Velen zijn er met mooie verhaaltjes ingestonken. Men laat hier zelfs bewust mensen oppakken met in hun bagage gestopte drugs om zo wraak te nemen op iemand of het apparaat doet het zelf om iemand te kunnen afpersen zodat de verdachte er beter van afkomt. Laten we even niet vergeten dat in dit land de lui uit het "apparaat" de grootste drugsdealers zijn en dus om de aandacht van de werkelijke dealers af te leiden, soms iemand moeten "offeren".



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 05:51


On 18-01-2015 05:21 Yerun wrote:
Budi Gunawan is toch nog niet aangesteld? (ander onderwerp overigens).


Daarom schreef ik ook, aan willen stellen, Budi staat voorlopig op sterk water.
In plaats daarvan heeft hij Badrodin Haiti, een gabber van Budi tijdelijk aangesteld.
Die is met hetzelfde sop overgoten, ook die heeft een berg betalingen op zijn vette rekening die de PPATK niet thuis kan brengen Emoticon: Blush



Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 18 January 2015 10:19

Wat Koenders gaat doen? Het antwoord daarop is niets. We weten na MH17 precies wat onze regering doet. Niets. En dat is wel in lijn met wat je kunt verwachten van hedendaagse politici die een bestuursfunctie hebben.

Die zitten er voor eigen gewin.

De burger? Laat ze volledig koud. Voor de buhne wat geschreeuw. De patat generatie uit Nederland? Denk werkelijk dat die uberhaupt weten wat YB hier aangeeft? En als ze het weten zijn ze niet van het statuur daar adequaat op te reageren. Nog er mee om gaan.
Want ja, wat is het probleem? Dit soort volk komt terug in Nederland en doet met moeders boodschappen in een supermarkt met keuze uit 8 rijen pindakaas. Dus ja, waar is het probleem? Alleen over de rug van burgers. Politici en diplomaten? Vallen bij mij in de groep lapzwans. Verwacht er niks van.


Where there is a will there will be relatives.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 10:29

Anonieme muis gaat iets doen? Zie ik hier net boven in.

Ook van het formaat tandeloze tijger. Zoiets als nog veeeeel meer mosterd na de maaltijd.

Veranderen? Doet het helemaal niets.


Where there is a will there will be relatives.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 18 January 2015 12:43





Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 18 January 2015 13:18

Indonesie zal weinig onder de indruk zijn. Ambassadeur terug roepen? Gooi er rustig nog geld achteraan? Als die meubelboer van enig niveau was geweest? Voorop gesteld was de reaktie ook niet nodig.

onze Koning die belt? Rutte die belt? Ik zie het voor me, telefoon aan rechter oor, biertje in de linkerhand rustig in een,lounch?Dat Malam is ongeveer het niveau. Als het zo onrechtvaardig was? Waarom stond Koenders in persoon niet op de deur van meubelboer ter rammen?

Nee joh, voor de buhne wat boeren. In de lounch gaat Rutte na het telefoontje zijn biertje overhevelen naar zijn andere hand en gaat verder met keuvelen met aanwezigen. Even voor het gemak Malam, die zelfde snikkel staat het toe dat Aegon weer een,pensioenfondsje overneemt. Dan hebben we het weer gehad met politici en hun graaijers.


Where there is a will there will be relatives.

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 19 January 2015 13:12



Sandiwara (toneelstukje)
Vlgs Amnesty International is de doodstraf in 1/3 van de wereld nog steeds een feit
Dat zijn er meer als 10 volgens mij.

Als je met drugs gaat spelen in Indonesia dan weet je wat de consequentie kan zijn
dus geen huilie huilie en/of politiek cabaret nodig.

In europa / nederland zijn zelfs mensen die hier weer de doodstraf willen invoeren
hypocritie ten top.





zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 19 January 2015 13:45




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 
Geplaatst @ 19 January 2015 14:10

Ziel, het is niet anders dan een weergave van dat deze man het verschil ook niet gaat maken. Voor zover hij dacht het het buitenland nodig te hebben en zijn reet afveegt met onze Koning? Voorzie ik verstoorde relaties. Dat hij onze politici niet serieus neemt? Dat snap ik nog. De afgelopen 20 jaar staan in het teken van Nederlandse politieke appelflappen. Iets anders is onze Koning.

Op enige termijn zal ook deze man ondervinden wat er daarna komt. Heeft niets met politiek of diplomatie te maken. Geef het tijd. Dit zal Jokowi nog pijnlijk duidelijk worden. En terecht.

Het voorbijgaan aan het feit dat ontwikkelde landen een bepaalde kijk hebben op de doodstraf, zeker als het drugs gerelateerde zijn komt bij hem terug. Meer nog als ze de doodstraf uitvoeren na notabene meer als een decennia. Kortom. Hij blijkt niet andrrs dan onze politici. Een Indonesische appelflap die Nederland op enig moment nodig zal hebben.




Where there is a will there will be relatives.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 19 January 2015 14:48

Goed verwoord geheel met je eens je kan er geen pepernoot van maken met deze stelling van Jokowi.
Hij begrijpt het, dat doen zo veel mensen, begrijpen doen ze het allemaal wel, maar er iets aan doen, heeft heel veel dimensie nodig, om het heft zelf in handen te houden.
Zo zie je maar weer, dat hij ook een pion is aan het kapitaal.
Want als er ergens een groot verschil van arm en rijk is, dan is het wel hier.
Ze schrijven dan ook dat de rijken nog rijker worden en de gewone mens het maar moeten doen met wat ze krijgen en dat word steeds minder door de duurdere woonlasten en overheid belastingen daar word geen verschil in gemaakt.
Waar de wereld naar toe gaat, Joost mag het weten.................... Emoticon: Very funny Emoticon: Confused





Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line
 
Geplaatst @ 19 January 2015 14:50





merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 19 January 2015 20:48


Als ik me niet vergis heeft SBY in het verleden vaak gratie "verkocht" aan de appelflappen
politici uit NL
Misschien is met Jokowi nu ook meteen een einde gekomen aan de appelflappen politiek
Wellicht dat dit ook een signaal naar met name Nederland is om hun diplomatie eens
anders te doen.

De redenen waarom het zo gaat dat is speculatie ook waarom Jokowi het zo zou doen.
Duidelijk is wel dat het niet meer gaat zoals in de tijd van oliebol SBY





Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 
Geplaatst @ 20 January 2015 01:50

Of dit echt handig is? Denk het niet merdekasah. Direkte gevolgen heeft het natuurlijk niet. Zoveel is wel helder. De gevolgen van akties van een Braziliaanse regering lijken me beperkt. Voor de relatie met Nederland? Dat kan deze appelflap nog mal bekomen. Een grote onderschatting van Nederlandse inbreng in RI.






Where there is a will there will be relatives.

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 21 January 2015 00:00



Diplomatiek gezien zet Jokowi zichzelf wel meteen "op de kaart"
Het is speculatie natuurlijk, wat er achter de gordijnen in Indonesia
gaande is over dit punt is onduidelijk

Wat wel duidelijk is is dat Koenders Ploumen Rutte e.a. in paniek
zijn en geen passende "bestraffing" weten direct
Dit had men in Den Haag niet verwacht.

Men had de Joker (Willem Alexander) ingezet maar zelfs dat hielp niet.
Nu schijnt er nog een tweede NL op de deathrow lijst te staan
Dus direct naar Brussel hulp vragen.

We wachten even af. Maar met drugshandelaren heb ik geen medelijden.




Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 28 January 2015 11:49





merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 28 January 2015 19:44



Ik heb "flapdrol" Jokowi 's interview op CNN mogen zien
Zeer duidelijk verhaal voor wat betreft drugstoeristen.

NO MERCY

Dus wat de rest van de wereld wil daar heeft Indonesia en Jokowi
geen boodschap aan

De doodstraf in USA gaat ook nog steeds door dit jaar zijn er al weer verschillende
vertrokken, de beschaving in USA gaat ook achteruit dus.
Jokowi is gewoon de restjes van het pap en nathoud beleid van SBY op aan het ruimen
Dat er toevallig wat buitenlanders bijzitten ..... tsja wisten die mensen niet dat dat in
Indonesia de straf was ?? Nog grotere borden bij de luchthavens nodig ??

Sorry geen medelijden mee.




zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 02:24




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 29 January 2015 02:42


On 29-01-2015 02:24 zieleffe wrote:

Zulke mensen mogen zich nooit meer buiten hun land gaan.en volgens de Verenigde Naties opgepakt worden en in Den Haag afgeleverd om berecht te worden, namens de mensen rechten............... Emoticon: Angry Emoticon: Angry




Dat zou een stunt zijn .... Obama oppakken en afleveren voor berechting in Den Haag
omdat in USA er nog een doodstraf is onder het mom van overtreding mensenrechten

Maar ik heb de VN nog niets horen zeggen over "mensenrechten" in USA
Verschillende landen verschillende regels Emoticon: Confused

Het mag niet in Indonesia maar wel in USA ??? Schiet mij maar lek Emoticon: Party!



zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 29 January 2015 02:56

Het mag nergens meer in de gehele beschaafde wereld niet, dat is zeke,r je hebt gelijk omtrent Amerika.
Goed lezen merdeka; ik heb niet geschreven dat de presidenten moeten worden opgepakt maar die het uitvoeren, ook als is het namens het land, de ministerie of president.
De uitvoerende macht zal zich moeten gaan houden, aan de rechten van de mens, dat is een gegeven, ze kunnen zich te gemakkelijk verschuilen achter de staat.
Ook een rechter die namens die staat een uitspraak doet, met een doodstraf moet kunnen worden vervolgd in een ander land als hij zich daar begeeft.
Je wil met appels en peren gaan vergelijken, dat gaat niet op.
Het is gelukkig in Amerika ook een discussie opgang dat het daar ook het verboden moet worden.

Dus ik begrijp je wel, maar je moet het niet in je eigenbeeldvorm gieten.
Indonesie is niet je vaderland en die hoef jij niet te verdedigen Merdeka........... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye


Waarom de V.N. dat niet kan en het wel wil, is de veto rechten van de drie grootste landen.
Hadden ze dat niet ingevoerd die veto rechten en dat zouden ze moeten afschaffen direct, maar ja zoals de grote landen te veel invloed hebben op de landen waar ze van afhankelijk worden door geld te storten op die landen en hen economisch afhankelijk te maken....
Dat is smerige politiek bedrijven Emoticon: Angry Emoticon: Angry



Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 03:04


Ik verdedig Indonesia niet Ziel
Wat mij betreft mag men in NL ook de doodstraf invoeren
voor o.a. drugsdealers werkt beter als werkstraffen of gevangenisstraffen

Want wanneer je toevallig niet thuis bent wanneer de politie je komt ophalen
voor inhechtenisneming dan kun je gewoon lekker doorgaan tot je "toevallig"
ergens tegen de lamp loopt. Lachertje

Maar los van alles ... jij haalde de VN erbij.... ik heb de VN nog nooit iets horen
zeggen over de doodstraffen in USA en de 2e kamer en het kabinet ook niet
Waarom dan nu wel zo n tamtam over Indonesia ??





zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 03:10


Wat mij betreft mag men in NL ook de doodstraf invoeren
voor o.a. drugsdealers werkt beter als werkstraffen of gevangenisstraffen


neen en nog eens NEEN.
Geen doodstraffen meer maar meer je ontnemen van je burgerrechten en zwaardere straffen opleggen.
Ben het eens met je dat het In Nederland te ver is uitgeschoten naar rehabelitatie weer terug kunnen keren naar de samenleving is voor mij ook niet goed te praten.
Maar DOODSTRAFFEN NOOIT....
Een beschaafd land heeft dat niet nodig................. Emoticon: Sadley Emoticon: So funny




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 03:17


On 29-01-2015 03:10 zieleffe wrote:


neen en nog eens NEEN.
Geen doodstraffen meer maar meer je ontnemen van je burgerrechten en zwaardere straffen opleggen.
Ben het eens met je dat het In Nederland te ver is uitgeschoten naar rehabelitatie weer terug kunnen keren naar de samenleving is voor mij ook niet goed te praten.
Maar DOODSTRAFFEN NOOIT....
Een beschaafd land heeft dat niet nodig................. Emoticon: Sadley Emoticon: So funny




Je mening over de doodstraf is duidelijk Ziel
Ik denk daar anders over en wellicht dat ik daarom het in dit geval prima vindt.

Een beschaafd land heeft dat niet nodig ........
Laat ik zo zeggen Drugshandelaren weten nu in iedergeval wat ze riskeren
wanneer ze gaan "handelen" in Indonesia waar ze ook vandaan komen
Dan kunnen ze beter samen met meneer de Vries een blowtje nemen
in Amsterdam




zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 03:46




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 05:32





eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 10:56

Ik ben het mee eens, doodstraf zou overal op de wereld verboden moeten worden.
Maar vwb de dood aan anderen toebrengen ben ik rechtlijnig; Dus ook oorlogjes spelen moet net zo goed verboden worden. Daar worden zoveel onschuldigen mensen gedood.
Laat de machthebbers het zelf uitzoeken en uitvechten.

Over hoe de doodstraf wordt uitgevoerd valt te betwisten, vind ik. Het gaat er om welke methode is het minst te lijden voor de persoon zelf. Het gaat in 1ste instantie niet om voor de anderen.
Je kunt er een drama over maken over ; 'aan het flarden schieten', dat klinkt alsof het uit elkaar worden geschoten zoals situatie met een bom, dat is denk ik niet zo. Dat is meer een persoonlijke verbeelding kunst, denk ik maar zo.
Of het nu gaat om 'ophangen' 'schieten' 'injecties' , tot nu toe is er helaas niet iemand die het na kan vertellen welke het minst pijn te lijden gehad. Men zou hierover een goed onderzoek moeten doen.
Langzaam een gif in je lichaam krijgen lijkt me ook geen pretje.

www.nu.nl/buitenland/3981742/e(...)mstreden-middel.html


www.doorbraak.eu/nederland-beh(...)ie-nederlands-indie/

Waar is Nederland gebleven trouwens?, welke uitkomst hebben ze gehad met de overleg met de ambassade die ze special terug liet komen. En Ind ambassade die ze op het 'matje' had geroepen...wat een superieur woordkeus vond ik.
Indonesie heeft voor dezelfde persoon 2 x een gratie verleend in het verleden, ik denk dat NL te gemakzuchtig hadden gedacht/gehandeld met de gedachten dat ze weer een gratie zullen krijgen.
Bij de volgende bekend making van een executie zullen we ongetwijfeld weer van Nederland iets horen.



Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 11:14

Ik kwam net amnesty tegen die aan het zieltjes aan het winnen waren in de mall hier.
Ik vroeg aan een van hen hoe hij dacht over de executies.
A appa proses is politiek, daar doen wij niet aan, klaar af daar kan je het mee doen, hij zwaaide nog politiek politiek ada tidak politiek en ik zij nog Amnesty is toch ook politiek.
Disini tidak pa.
Oh ja dat weet ik ook weer geen lid worden wat heb je aan zulk instituut die niet aan politiek doet terwijl het een politieke oplossing zou moeten zijn..... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye





Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 11:15

Ik ben ook tegen de doodstraf maar als je iets uithaalt in welk buitenland dan ook EN HET IS BEWEZEN dan zit er niks anders op dan de consequenties te aanvaarden. Ik zou ook het liefste willen dat zaken wereldwijd geregeld worden maar dan is een droom die nooit werkelijkheid zal gaan worden (al was het maar omdat we het nooit eens gaan worden).

En over het of en hoe. Als het gaat om vergelding van moord of doodslag dan is het slachtoffer(s) destijds ook nooit gevraagd of en op welke manier zij van het leven beroofd zouden worden. Ik denk ook dat mensen die er dicht bij staan uit een "beschaafd" land of niet heel anders over de doodstraf denken als zij zelf iemand verloren hebben.


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 11:43





Surya Atmadja
User
User icon of Surya Atmadja
spacer line
 
Geplaatst @ 29 January 2015 17:15




bisa dicek of makemyday .

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 30 January 2015 00:25





zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 30 January 2015 02:38

Ja Amerika als voorbeeld nemen dan breng je eigen wel in het ongeloofelijk probleem, want dan ben je niet serieus meer te begrijpen.
Vorige week nog iemand na 37 jaar vrijgelaten omdat hij het niet blijkt gedaan te hebben.
Alleeen al aan de de schadevergoedingen betaald de staat miljarden aan nabestaande .

Dat gegeven, de voorbeelden zijn er, en is nog niemand bewezen dat hij door de druks is over leden.
Wie zegt niet dat er bijkomstige heden zijn ontstaan, maar niet direct aan de druks gelijde de dood tot gevolg kan hebben.

Nu ga ik even advocaadje spelen.
Kom op door druks heeft de samen leving geen schade opgelopen, laat staan door druks is er een moord gebeurd.
Dus deze dood straf zal ongeldig moeten zijn, er is geen moord gepleegd.
Kom op Jokowi met je miljarden aan de nabestaanden die hebben recht op je ongeldige doodstraf, tot aan het hof van Den Haag, zou ik mij dood vechten tegen deze doodstraffen.

Dit is zo maar uit het mouw geschude mening en het zal mij niet verwonderen dat het er ook ooit is van komt.
Voordat ze hier wakker worden dan hebben ze zich al veel schade over zich heen gekregen.
Zo leven ze hier, onbegrijpelijk en niet vattend op het werkelijke leven....... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye





Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 03 February 2015 05:13





jupje
User
User icon of jupje
spacer line
 




Thank God I'm a country boy

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 





zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 

schiet mij maar lek

nou dat hoeven ze niet te schieten want soms ben ik zo lek als een mandje
Maar wie ook lek geschoten is Emoticon: Party! Emoticon: Party!
He he ik dacht die komt met nieuws dus nog steeds lek als een mandje.... Emoticon: Shiny Emoticon: Party!




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 

Het is centraal nieuws maar voor de discussie is het hier beter op zijn plaats


On 05-02-2015 15:00 merdekaSah wrote:
De diplomatieke "oorlog" tussen RI en Indonesia schijnt nu flink opgevoerd te
worden Schijnbaar heeft dhr Batara voorgesteld om alle banden met NL te breken
Alle wandaden van NL uit het verleden worden in de discussie betrokken
Dus een flinke anti Nederland stemming in de maak

Wat gaat dat worden ???

Geen VOA / visa meer voor NL ers of alle NL ers het land uit ??

Batara is het hoofd van de KUKB
komite utang kehormatan belanda (commitee ereschulden)

Eens kijken wat Jokowi gaat zeggen hierover ....
Of die wijze meneer Koenders in NL ....








merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 


Ik heb begrepen dat Koenders de ambassadeur 6 februari j.l.
heeft teruggestuurd naar Jakarta want daar zou hij meer kunnen
doen om een evt nieuwe executie te voorkomen.

Het lijkt me ijdele hoop



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 

Toch is dat de juiste manier, stille diplomatie.
Dat gemauw in het openbaar heeft totaal geen zin.




Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 16 February 2015 04:33





zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 

Kijk Malam ze willen meer toeristen naar Indonesie brengen, maar het volk heeft schijt aan die toeristen.
Ahok zei nog gisteren hier in Waduk, dat hij hoopte dat de toeristen blijven komen, maar het volk begrijpt niet wat toeristen zijn.
Ze brengen veel schade aan dat industrie maar wat geeft het geld komt toch wel.
Het is zo verwarde volk je kan er geen hoogte van krijgen. Emoticon: Confused Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye

BERITA TERBARU
Australia Berharap Duo 'Bali Nine' Tidak Dibawa ke Nusa Kambangan
16 Februari 2015 18:57 eksekusi mati Australia Berharap Duo 'Bali Nine' Tidak Dibawa ke Nusa Kambangan
Konsultan senior asal Australia mengaku belum mendapat kabar mengenai pemindahan Myuran Sukumaran dan Andrew Chan ke Nusa Kambangan.
Memperkuat Kesetaraan PTN-PTS
16 Februari 2015 18:54 Memperkuat Kesetaraan PTN-PTS
Tanpa peran swasta (PTS), APK (Angka Partisipasi Kasar) dalam pendidikan akan sangat rendah.
Jokowi Digugat, Eksekusi Mati Diminta Ditunda
16 Februari 2015 18:54 terpidana mati Jokowi Digugat, Eksekusi Mati Diminta Ditunda
Kedua terpidana mati itu secara resmi telah menggugat Presiden Joko Widodo ke Pengadilan Tata Usaha Negara (PTUN) Jakarta.
Ekonom BRI: BI Rate Turun ke Level 7,5%





Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 

Effe kijken, Abbot? Koenders!

Ik denk dat Abbot wel zijn burgers wel van de doodstraf afkrijgt.
Watjes en uit de patatgeneratie Koenders en Rutte? Die slaan geen deuk in een pakkie boter.
Lapzwansen, diplomatieke lapzwansen.



Where there is a will there will be relatives.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

http://www.nu.nl/buitenland/39(...)uties-niet-druk.html

Ik ken dat het ook niet anders meer kan. Deze niet door laten gaan en die van vorige maand wel daar krijg je ook weer toestanden van. Ik denk dat het nu te laat is en dat ze niet meer anders kunnen dan dit uit te voeren. Ik ken Australie niet zo goed als het gaat om sancties maar van Nederland hoor je ook niks meer terwijl alles een maand geleden op zijn kop stond.


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 


Het maakt geen bal uit Welk buitenland dreigt of protesteerd.
De "eer" is voor Indonesiers een sterker argument als 1000 slachtoffers.

Australiers die wegblijven ...... daar maakt niemand zich druk om
Alleen de mensen op Bali die om die centjes verlegen zitten
Maar die hebben niks in te brengen.

Poppenkast heel die diplomatie of het nu roomboter of margarine is





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 21 February 2015 05:06





merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 


Ik denk dat ze vast 11 kistjes kunnen gaan maken,
Er is genoeg kippen,schapen en rattenvlees in Indonesia.
50% van de inwoners van Indonesia zien misschien een rundvleessteak
in het jaar op hun bordje

Het broertje van Prabo zorgt wel dat er nog rundvlees naar Indonesia
komt voor de indonesische elite en de Australische toeristen op Bali




Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 21 February 2015 09:37





Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line
 





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 





Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 

De executie van de Aussies zijn al uitgesteld.
Want de plaats van executie zou nog niet klaar zijn.

Typisch Indonesisch. Zo van, we gaan je nu executeren. Staat de hele handel op de binnenplaats, gaat het niet door. De kogels zijn op. Die moeten nog gekocht worden. Trek een nummertje en kom later terug.

Wantveen zwans zeg. Nieuwe president? Beschamende vertoning is een beter woord zo ondertussen.


Where there is a will there will be relatives.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 04 March 2015 03:14




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 04 March 2015 03:32

En de volgende kistjes voor de executieronde na deze kunnen ook vast getimmerd
worden.

Indonesia trekt zich niks aan van wie dan ook, daar op hopen is verspilde energie

Ik had het al gezegd en ik zeg het nu weer.

In het land is men zelfs "trots" dat Indonesia zich door niemand iets laat opleggen.

Ik hoor het via mijn contacten en de verbranding van straatrovers is ook prima
Dan moeten ze maar met hun poten van andermans spullen afblijven.

Geert Wilders zou zo de grootste partij in Indonesia kunnen leiden als hij niet
tegen moslims / islam was. Twee oneliners en zo 20 miljoen stemmen





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 04 March 2015 05:04





zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 04 March 2015 06:10

Mag leien, die gene die de vonnis uit moeten voeren, een leven van wroegingen krijgen, dat ze hun hele leven er last van houden.............. Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 04 March 2015 07:17


On 04-03-2015 03:32 merdekaSah wrote:
En de volgende kistjes voor de executieronde na deze kunnen ook vast getimmerd
worden.

Ik hoor het via mijn contacten en de verbranding van straatrovers is ook prima
Dan moeten ze maar met hun poten van andermans spullen afblijven.


Het is te hopen dat dit niet de eigen mening van jouw contacten is Medeka, de rillingen lopen over mijn lijf alleen al bij het lezen.
Mijn contacten denken in iedergeval niet zelf zo, anders hadden ze uiteraard ook geen contact van mij geweest, van dat soort figuren blijf ik nog verder weg als van een ebola dode. Emoticon: Blush




Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 04 March 2015 07:57


On 04-03-2015 03:32 merdekaSah wrote:
..........en de verbranding van straatrovers is ook prima
Dan moeten ze maar met hun poten van andermans spullen afblijven.....
Ik heb deze twee zinnen drie keer moeten lezen. Bedoel je nou wat ik begrijp wat je bedoelt?
a) er worden/zijn straatrovers verbrand? (sorry ik heb geen tijd om alles te lezen hier)
b) je bent het er mee eens?


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 04 March 2015 12:48





Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 04 March 2015 13:07

Ok.
Nee stelen en roven mag niet en dat er gestraft moet worden daar zal iedereen het over eens zijn. Maar een (re)actie als deze vind ik toch wel heel erg.

Ik ben ook wel eens tegen "toestanden" aan gelopen maar ik krijg steeds en steeds meer het idee dat het op Java helemaal uit de klauwen aan het lopen is met zo ongeveer vanalles.
Het is misschien een beetje flauwe maar het Indonesie zoals veel toeristen het zien bestaat nog steeds. Maar wel iets verder weg. En die Javanen altijd maar roepen dat er op Papua en in Maluku (bijvoorbeeld) altijd zo'n toestanden zijn (van geheel andere aard).
Iemand een klap geven is ook niet de weg maar daar kan ik nog inkomen (heb tenslotte zelf ook ooit iemand letterlijk op zijn pootjes geslagen) maar in brand steken......mijn god.


Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 04 March 2015 19:12

Ik hoor via mijn contacten hoe er over gepraat wordt in Indonesia Malam AM
Dat zijn niet de contacten zelf. Maar geluiden uit hun omgeving.

Vanuit Solo hoor ik diverse incidenten die de afgelopen weken hebben plaatsgevonden.
Verkrachtingen op straat op klaarlichte dag, berovingen, mensen die overreden worden
(met dodelijke afloop) voor een tas, etc. etc.

Of ik het er mee eens ben ..... in principe niet
Maar .... ik weet niet wat ik zelf zou doen wanneer zo n begal mijn vrouw of kinderen
zou aanraken Ik denk op zijn minst mijn wandelstok op zijn nek breken.
Als het zwart wordt voor de ogen dan kan alles gebeuren in een groep
Ik kan heel goed begrijpen dat dit soort zaken gebeuren

Dat het uit de klauwen aan het lopen is (op Java) daar verbaas ik me niet over
Dat zag ik al aankomen





nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line
 
Geplaatst @ 05 March 2015 03:00

Iemand in brand steken is er misschien net wat over maar idem als Merdeka als er iemand aan mijn familie komt dan bega ik ongelukken. En als er ooit iemand inbreekt bij ons en ik krijg de kans dan gaat die toch het terras over


There's a big difference between kneeling down and bending over!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 05 March 2015 03:40

Nsesada, dat lijkt me niet meer dan logisch, natuurlijk verdedig je je familie en natuurlijk geef je een dief die je te pakken krijg een behandeling zodat ie het de volgende keer wel uit zijn kop laat.
Maar wat er nu aan de gang is, dat de massa iemand doodschoppen of levend in brand steken kan toch niet waar zijn, dat is nog erger als in de dierenwereld.
Daar doden dieren elkaar om te overleven of te eten, maar homo sapiens die boven aan de keten staat, doet het inmiddels uit boosheid Emoticon: Confused



nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line
 
Geplaatst @ 05 March 2015 04:17

Op Batam net hetzelfde, alle dagen staat er wel een nieuwe motorbende in de krant. Het lijkt wel of iedereen die niks te doen heeft een clubje opstart. Gelukkig blijft het in mijn dorpje redelijk rustig.


There's a big difference between kneeling down and bending over!

koming
User
User icon of koming
spacer line
 
Geplaatst @ 05 March 2015 09:15


On 04-03-2015 13:07 Anne Mieke wrote:
Het is misschien een beetje flauwe maar het Indonesie zoals veel toeristen het zien bestaat nog steeds. Maar wel iets verder weg. En die Javanen altijd maar roepen dat er op Papua en in Maluku (bijvoorbeeld) altijd zo'n toestanden zijn (van geheel andere aard).


En die Javanen hebben ook wel eens gelijk. Toen ik in Papua woonde gebeurde het ook wel eens dat er iemand (een Papua) werd aangereden. De enige manier om dat te overleven is zo snel mogelijk het politiebureau in vluchten. Zelfs als je een kip overrijdt moet je uitkijken dat je niet een kapmes in je schedel krijgt. Ik heb ook vaak genoeg mensen voor hun leven zien sprinten, achtervolgd door een woedende meute Papua's. Anecdotes genoeg. Kortom, er zijn goede dingen en minder goede dingen en als toerist kom je meestal de leuke dingen tegen. Gelukkig maar. Maar je kan ook tegen minder leuke zaken aanlopen.

koming



Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line
 
Geplaatst @ 05 March 2015 10:36




Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 05 March 2015 14:04


On 05-03-2015 03:40 Malam wrote:
Nsesada, dat lijkt me niet meer dan logisch, natuurlijk verdedig je je familie en natuurlijk geef je een dief die je te pakken krijg een behandeling zodat ie het de volgende keer wel uit zijn kop laat.
Maar wat er nu aan de gang is, dat de massa iemand doodschoppen of levend in brand steken kan toch niet waar zijn, dat is nog erger als in de dierenwereld.
Daar doden dieren elkaar om te overleven of te eten, maar homo sapiens die boven aan de keten staat, doet het inmiddels uit boosheid Emoticon: Confused


Dat is nu wat men noem: menselijk. Zelf dieren doen het nog niet eens wat mensen allemaal elkaar aan doen. En dat is altijd al zo geweest. Mensen zijn bloeddorstig.
Dat is met oorlogen spelen ook, veel onschuldigen mensen werden en worden er mee gedood. De enige winnaars zijn alleen de wapen industrie.


Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

eveline
User
spacer line
 
Geplaatst @ 05 March 2015 14:18




Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 05 March 2015 17:04


Waarschijnlijk worden er dit jaar toch weer "toeristen" opgeladen
met drugs die dit niet wisten dat drugs in Indonesia een taboe is

In deze zin is het natuurlijk hypocritie ten top
Maar ik ben wel benieuwd wanneer de eerste militairen of politieagenten
worden geexecuteerd in Indonesia

Maar persoonlijk heb ik geen medelijden met harddrugshandelaren
uit welk land dan ook



leomanado
User
spacer line
 
Geplaatst @ 06 March 2015 09:52

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 06 March 2015 16:48





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 12 March 2015 13:12





merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 12 March 2015 18:29

In beschaafd USA (utah) denkt men er nu ook over om weer vuurpeletons in te schakelen
want het gif om de doodstraffen uit te voeren is bijna op sinds er sinds 1976 de doodstraf
weer is ingevoerd.
Eens kijken hoe hard hypocriet Brussel hiertegen gaat protesteren
Wellicht kan men vast waarnemers naar Indonesia sturen om er van te leren

http://www.nu.nl/buitenland/40(...)raf-texas-bijna.html



madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line
 
Geplaatst @ 12 March 2015 22:04

Ik zeg zo'n 12 jaar terug in de tijd, dit is gewoon Megawati en de rest van het tuig aan het bewind en als ik iemand echt haat is het die Mega wel, kan me nog veels te goed herinneren hoe het hier was toen zij de president was, in die paar jaar dat ze het was, nadat ze vooraan stond om Gus Dur een mes in zijn rug te steken voerde ze werkelijk geen flikker uit terwijl het hele land in rap tempo naar de klote ging. Ja, een enorm verjaardags feest in het paleis in Bogor voor 5000 man, haar dochter op de eerste rij toen Koreaanse boyband F4 optrad, kaartjes 2,5 miljoen per stuk en ze had even 60 vriendjes en vriendinnetjes mee genomen, hoe ze met haar vent naar Rusland ging voor een staatsbezoek en even besloot om wat helicopters te kopen, bleek dat ze 20 miljoen dollar voorhaar zelf had gereserveerd, toen dat uit kwam ging die deal ineens niet door.....

Alles Mega dit, haar ex adjudant, die politie agent die nu dus niet te vervolgen is door de KPK en de KPK volkomen kapot gemaakt nu, prachtig, kunnen ze haar ook niet uit checken, want wat er dan wel niet uit zou komen....

Hoe ze de mensen die voor haar gevochten hebben en zelfs voor haar stierven indertijd toen hoofdkwartier PDI (zonder de extra P nog) werd bestormd door Suharto getrouwe troepen de rug toekeerde, in de DPR als oppostie, ja m'n reet, gerubber stampte oppositie was dat....

"De Stem Van De Armen"

Meer "De Stem Van De Darmen" want meer zinnigs komt er niet uit....




Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 21 March 2015 05:51

Een aardig verhaal om mee te nemen in het hele executie gebeuren.
Een minderjarige die terdoodveroordeeld wordt, Yusman Telaumbanua was ten tijde van de misdaad waar hij van beschuldigd/veroordeeld werd 16 jaar.

Er werden 3 mannen vermoord op Nias, daar waren 4 mannen bij betrokken, twee zijn nooit gevonden, waarvan 1 de vermoedelijke dader is die deze 3 mannen met een klewang heeft vermoord.
Yusman en zijn zwager zijn beiden terdood veroordeeld, terwijl de toedracht nog vrij onduidelijk is.

Zoals gezegd Yusman was 16, daar is bewijs van (Doopakte), maar dat werd door de rechtbank opzij geschoven.
Yusman is dagenlang verhoord en onder druk gezet door de politie zonder aanwezigheid van een advocaat.
Yusman spreekt zeer slecht bahasa Indonesia dus kon de rechtzaak slecht volgen.
De officier van justitie eiste levenslang, zijn advocaat vond de doodstraf wel op zijn plaats en dat nam de rechter over.

Yusman zit inmiddels al twee jaar in de dodencel in Nusakambangan, lust je nog peultjes. Emoticon: Confused
Gelukkig springen nu allerlei instanties in de bres voor hem, zijn advocaat is inmiddels aangeklaagd omdat hij zijn ethiek heeft geschonden. Emoticon: Angry




zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 21 March 2015 09:24


Op 12-03-2015 18:29 schreef merdekaSah:
In beschaafd USA (utah) denkt men er nu ook over om weer vuurpeletons in te schakelen
want het gif om de doodstraffen uit te voeren is bijna op sinds er sinds 1976 de doodstraf
weer is ingevoerd.
Eens kijken hoe hard hypocriet Brussel hiertegen gaat protesteren
Wellicht kan men vast waarnemers naar Indonesia sturen om er van te leren

http://www.nu.nl/buitenland/40(...)raf-texas-bijna.html

http://www.powned.tv/nieuws/bu(...)oodstraf_recht.html#
Ja wat moet je er mee het verhaal van iets van een beschaving valt weg bij zo uiting van de doodstraf.
Wat je wel merk hier, ik had er over gehad, dat ze achter de dood straf staan.
Ik denk, door goed na te denken, wat je met een dood straf bedoel.
Als ik dan zeg, goed, maar wie moet dat uitvoeren, toch een mens, die een ander mens moet dood maken.
Zo`n mens is voor zijn latere leeftijd, altijd al bij voorbaat gebroken en hoe ouder die word, hoe meer problemen hij zal hebben, met zijn geweten.
Oh ja daar hadden ze niet aan gedacht.
In Amerika lopen heel veel mensen rond, die psychisch niet meer in orde zijn, oorlogs-verleden en noem maar op.
ALs een rechter de doodstraf uitspreekt, weet hij al dat hij dat niet hoef uit te voeren.
Amerika betaald miljarden, aan de gevallen wat verkeerd zijn beoordeeld.
Dus voorkom zulk idiote gedoe en laat leven, maar geef ze hun straf die normaal is en met hun leven zou je de ergste wensen, dat ze zich zelf van kant maken...
Het klinkt vreemd van mij te horen zelfs de Paus is er tegen ............. Emoticon: Devil Emoticon: Confused Emoticon: Very funny




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
Geplaatst @ 24 April 2015 11:57




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 24 April 2015 12:49





Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
Geplaatst @ 24 April 2015 13:16

Waarin een groot land klein kan zijn. Ja, die Javaanse teentjes..........een Javaan heeft altijd gelijk, een ander is altijd de schuldige. Hoe kan men met zo'n mentaliteit nog vooruit komen?



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 24 April 2015 13:29





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 24 April 2015 13:50


On 24-04-2015 13:16 Yogya-Bali wrote:
Waarin een groot land klein kan zijn. Ja, die Javaanse teentjes..........een Javaan heeft altijd gelijk, een ander is altijd de schuldige. Hoe kan men met zo'n mentaliteit nog vooruit komen?


Buiten dat ik een enorme tegenstander van de doodstraf ben YB, erger ik mezelf kapot aan de de berichten in de media en de druk die op de zaak wordt gezet.
Tony Spontana de woordvoerder van justitie maakt het helemaal bont.
Het lijkt erop dat die hele club een Spontana orgasme krijgt van het idee dat er 10 mensen worden afgeschoten, gadverdamme.

Overigens de zelfde club van nageboortes die strak hun rijstmolen weer vol hebben dat het de schuld van Widodo is dat de diplomatieke betrekkingen met verschillende werelddelen op een laag pitje staan, teeeeering wat een stelletje relnichten.



Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 
Geplaatst @ 24 April 2015 14:19

Triest. In en in triest. Maar dat is de zittende president. Een doorgeslagen idioot. Volslagen.

Hij stapt rustig weer op zijn fietsje. Gaat Jakarta rond. Niks aan de hand joh! Geen corruptie. Niks in de weg! En dan de promotie van Indonesie? Miljoenen dollars gespendeerd aan " invest in Indonesia" ?

Helemaal goed. Een moeder van 2 kinderen? Dat komt deze "snikkel" duur te staan. Emoticon: Bye bye


Where there is a will there will be relatives.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line
 
Geplaatst @ 24 April 2015 14:22

Hetzelfde Indonesie wat zobtegen de doodstraf was van eigen onderdanen in het buitenland? Wat een stumper deze man Emoticon: Frustrated


Where there is a will there will be relatives.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 24 April 2015 15:28

Ze zijn volledig van het pad af, zelfs een greintje menselijkheid ontbreekt ze.
Zainal Abidin zijn herziening bij de hoge raad loopt nog, dan komt de aanklager bij hem om te vragen waar hij begraven wil worden, zo'n pisvlek moesten ze ala minuut er uit flikkeren.
Op zeker dat ik in de situatie van Zainal zou antwoorden "Onder je nest asociale grafhond" Emoticon: Angry



Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 25 April 2015 03:51





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 25 April 2015 11:43





madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line
 
Geplaatst @ 25 April 2015 12:28

Voel 't precies zo YB....



madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line
 
Geplaatst @ 25 April 2015 12:47

Althans, in grote lijnen, moet pleittos nu, nuanceer t later wel weer Emoticon: Smile



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 25 April 2015 14:11





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 25 April 2015 18:15





oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line
 
Geplaatst @ 26 April 2015 04:50

Zo gaat dat YB. Helaas heb je wel gelijk. Zoals in ze geven ze liever de kogel dan te zeggen, voortschrijdend inzicht zegt dat we anders moeten reageren. Dat gaat niet gebeuren. Natuurlijk wel moord en brand schreeuwen als het eigen burgers zijn in het buitenland. Want dat kan niet.

Op jouw brommer had die joker van een president moeten zitten. Afkoelen zou hem geen kwaad doen.






It's only kinky the first time.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 26 April 2015 05:35





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 26 April 2015 14:09





Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 26 April 2015 14:55





harlys
User
User icon of harlys
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 26 April 2015 15:25

Nu ze zijn naar het executie eiland gebracht van middag wachten is op het telefoontje naar de generaal die het gaat uitvoeren.

Als ik het goed begrepen heb heeft jokowie gezegt de kogel.. dus kan over enkele uren gebeuren.

Alle 10 ook de australier.

Daar gaan we jonge jonge

Ook de pilipijnse mary jane ondanks demos in manilla jokowie zwijgt in alle talen


infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 26 April 2015 15:51





harlys
User
User icon of harlys
spacer line
 
Geplaatst @ 26 April 2015 16:10

Jokowietje zit in nepal intresant te doen godverr de grootste exporters van heroine halve regering doet er aan mee daar.

In jakarta beginnen overal nu kleine demostraties joko kenapa diam ?

Zelfs een deel van de indonesiers ( blijken toch wel wat met een stukje gevoel in het lijf zien in dat dit niet kan

Maar ben bang te laat ik denk dat ze alle 10 al dood zijn rond 5.30 laten we hopen dat dit geruchten zijn.

Anders was het voor hun doen wel net voor het gebed van 6 uur Emoticon: Stupid


infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

harlys
User
User icon of harlys
spacer line
 
Geplaatst @ 26 April 2015 16:36

Ik snap het niet schreeuwen voer de dood straf niet uit op mary jean maar geen een schreeuwt ook de executie op de 10 die hun eigen regering gaat uit voeren het nieuws loopt dwars door elkaar heen nog geen 5 seconden na elkaar geen kick over dat ze er 10 zo dood schieten maar wel hun mary jean jezus ik flikker de tv uit wat een misselijke gewaarwording 10 in isolatie wachten op dat de deur elk moment open gaat je hoort geen kick van protest 5 seconden later nieuws dat voor het paleis in jakarta de groep groter word om te demostreren dat jokowie ingrijpt dat hun marie jeentje niet ge exucteerd word bah word je toch niet goed van ja alle 10 plus mary geef je niet de kogel nu dit is indonesie vandaag. Een ander mag hangen???


infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 26 April 2015 16:43





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 26 April 2015 16:49

We wijken verdorrie wel van de oorspronkelijke topic af.
Nog 2 dagen dan gaat de massamoord beginnen volgens ingewijden Emoticon: Angry



Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
Geplaatst @ 27 April 2015 03:18


On 26-04-2015 16:36 harlys wrote:
Ik snap het niet schreeuwen voer de dood straf niet uit op mary jean maar geen een schreeuwt ook de executie op de 10 die hun eigen regering gaat uit voeren
Dat bedoel ik dus met
...dat inconsequente, tegenstrijdige, zichzelf tegensprekende, onlogische gedrag maakt een mens moe en aarzelend. De complete absentie van enige logica en consistentie in gedrag.




harlys
User
User icon of harlys
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 27 April 2015 03:47

Ja yogya dat is wat ik tijdens mijn verblijf ondekt heb maar gewoon weg telkens weggestopt en ontkent heb misschien ook wel onbegrip en het niet willen zien.

Het is gewoon dat 80% van de bevolking egoisten zijn dan wel zo opgevoed en geen of nauwlijk scrupules kennen.

God voor ons allen maar alles voor bassie !!

Men verkoopt zijn ouwe moer in een tel en ontzien niks.

Demostreren alleen voor een handvol rhoepias verkopen hun stem inclusief ziel en zaligheid te pas en te onpas.

Ja dit land is het land van de onbegrensde mogelijkheden maar ook het land van verloedering.

Verdoemd om in alles te mislukken.

Kun je leven in zon land?

Ja maar alleen als je beschikt over een enorm incasserings vermogen of zelf een kronkel hebben Emoticon: Stupid



infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 27 April 2015 05:55


On 27-04-2015 03:47 harlys wrote: Ja dit land is het land van de onbegrensde mogelijkheden maar ook het land van verloedering.

Verdoemd om in alles te mislukken.

Kun je leven in zon land?

Ja maar alleen als je beschikt over een enorm incasserings vermogen of zelf een kronkel hebben Emoticon: Stupid
K'zal ik dan ook wel een kronkel hebben.... Emoticon: Party!



Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 28 April 2015 11:48





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 28 April 2015 21:50





Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 01:36

Ik kan er niet van slapen gvd.
.
Teeeeeeering Emoticon: Angry



oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 01:52

En zie inderdaad de laakbaarheid van de executies. De Fransoos durven ze niet koud te maken. En moeder van 2 durven ze min of meer ook niet.

Widodo heeft zich nu 2 stevige oren aangenaaid.




It's only kinky the first time.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 02:21

Zwabberdodo, die vent is van de pot gerukt.




harlys
User
User icon of harlys
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 29 April 2015 04:42




infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

harlys
User
User icon of harlys
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 05:20

Denk dat ik me maar goed in ga dekken en mijn huis in een fort verander !

Mr President.
You will will soon be a global pariah, welcome only in Russia and wherever ISIS is rampan.
Orang kemiskinan uda Anda telah membuat tak berdaya ! Banjak orang begal di jalan.
Pembunuh dan pencuri memiliki pemerintahan bebas.
Polisi mengisi kantong dengan membagi-bagikan tiket ngebut Emoticon: Bye bye


infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

madrotter
User
User icon of madrotter
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 12:54

En een goeie hond die redelijk wat blaft, al kom je met een chihuahua, de grootste gozer klimt bibberend in een boom hier Emoticon: Smile

Wat jij daar boven beschrijft, gebeurd hier in Bandung ook, half jaartje geleden, vlakbij Istana Plaza, man met z'n dochter op de motor, dochter was bijna onthoofd (kapmes) vader heeft 't ternauwernood overleefd, en wat was de buit? een handphone....



nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 13:06




There's a big difference between kneeling down and bending over!

nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 13:11

Effe vergeten, als er ooit iemand op mijn terrein komt om domme dingen te doen... ik sla hem/haar de kop in. Net hetzelfde als de doodstraf.
En inderdaad Madrotter, een beagle en halvelings golden retriever houd iedereen ook wel buiten.


There's a big difference between kneeling down and bending over!

_Jarno_
User
User icon of _Jarno_
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 13:51

Ze doen het in ieder geval niet weer zullen we maar zeggen.
Nou ben ik niet zo'n voorstander van de doodstraf en al helemaal niet voor vergrijpen als het bezit van drugs en/of handel daar in. Mocht je echter mensen tot de dood willen veroordelen dan lijkt me dat het minste wat je verdachte, want dat zijn het op dat moment nog, moet bieden een proces waar eerlijkheid , gelijkheid en enige vorm van kwaliteit van de rechtspraak in te vinden zijn. Daar heb ik ernstig mijn twijfels over in Indonesie.


Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 14:35





nsenada
User
User icon of nsenada
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 15:13

Voor mij gaat het er om dat er zovele moordenaars, pedofiel, drugdealers in het gevang zitten. Is het niet vele goedkoper om ze direct de kogel te geven? Waarom zit bv een dutroux al zolang vast? Kogel en opgelost.



There's a big difference between kneeling down and bending over!

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 29 April 2015 15:20


Op 29-04-2015 15:13 schreef nsenada:
Waarom zit bv een dutroux al zolang vast?


Omdat naarmate het onderzoek vorderde, bleek dat het een pedofielenclubje was waar vele hooggeplaatste Belgen bij betrokken waren (Burgermeesters, politici etc). Doofpot dus!



Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 16:26

Heel wat belangstelling van de journalistieke wereld. Ik kon gisterenavond met moeite in Cilacap een hotelkamer krijgen; allemaal bezet met (vooral buitenlandse) journalisten.
Maar wat gaat die belangstelling uithalen?



zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 29 April 2015 17:09




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

harlys
User
User icon of harlys
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 29 April 2015 18:39

Oke waarom dan niet de doodstraf voor een aantal massa moordenaars ?

Sraks gaan er een aantal voor die gein op bali maar neem gelijk paar meer mee
kijk een aantal van die indonesiers, atut en nog wat die zich schuldig hebben gemaakt aan o.a kinder/moord .

Ja zo kun je het ook zien ze zijn regent of burgemeester van een gebied vervolgens roven de kas leeg die bedoeld was voor de gezondheidzorg kinderen die directe hulp nodig hebben of medicijnen zijn er dan niet omdat meneer een dikke auto wil en een 3 de villa of madam wil tasjes van 2000 dollar in singapore kopen en bouwt ook aan haar 2 de villa etc etc

Dus kinderen sterven terplekke word men beschuldigt van corruptie het is gvd regelrechte moord op kinderen en volwassen die verstoken zijn geweest of nog zijn van medicatie.

Ophangen die tering leiers ipv 6 jaar of max 12 voor corruptie.

Dan ben je resoluut dan respecteer ik jullie vaderland. Emoticon: Bye bye


infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.roosduchtrader.nl

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 19:36

De belangstelling van de pers voor de executies is een beetje verdrongen door de aardbeving in Nepal.
Opvallend vind ik de 90% van de Indonesische bevolking die achter deze straf staat. En trouwens veel van de westerse mensen ook. Wat een barbaarse tijd is dit toch. De grote schuldigen zal men in andere kringen moeten zoeken. Is men soms de opiumoorlog vergeten? Dit zijn de kleine vissen. Maar ja, men moet kennelijk een kip slachten om de apen bang te maken.

Ik heb nog geen kritieken op tv gehoord. Wel op internet. Ik heb er een paar verzameld:


The indonesian Government is corrupt . The men executed did wrong, but they were Not given their fundemental rights. There was alot of questionable incidents.all along they (the indonesion authorities) Joked and laughed taking photographs of the condemmed men. They were Not given their Basic right to Dignity. They at least deserved some compassion and respect. It was a huge media Circus. Lack of humanity and compassion in this case

Fuck Indonesia!! Putting people to death for drugs. I'm sure I can still go buy a hero pack down the street. While they were shooting these men some others were smuggling more heroin into the country. Their lust for blood is overwhelming killing will solve nothing.

Just another savage Muslim country

taking human life is barbaric Brazil and Australia did the right thing by recalling their embassadors

Completely disgusting! What disturbs me most is had not the 'recruiter' brought herself in the innocent Mary Jane would have been killed. This is the reason why Capital Punishment is immoral and not the right way to go. Indonesia is backwards and I hope they get a severe backlash from the international community. I don't care how beautiful their country is for tourism/holidays...this is no way to combat drugs. Aim for the ringleaders and not the pawns. Fucking upset about all of this.

Blood thirsty Savages. Just hope that the respective goverments, this time, have the balls to put guys like Widodo and Prasetyo into their place. This guys were certainly guilty as charged but this mass execution was politically motivated in order to get Widodo`s slipping approval rate within Indonesia a boost.

Indonesia made a circus out of the whole thing. Fucking neanderthal's.





merdekaSah
User
User icon of merdekaSah
spacer line
 
Geplaatst @ 29 April 2015 20:28

Ik heb al flink wat reacties gezien
Eentje ben ik het volledig mee eens

De law is duidelijk
Wie met drugs speelt weet wat hij/zij kan verwachten in oa Indonesia
De doodstraf
Geen speld tussen te krijgen
Voor de rest is het heel simpel
Geen een land wat souverein is hoeft hun wetten regels te veranderen omdat anderen dat vinden
Waarom zou Indonesia dat wel moeten




zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 29 April 2015 21:34

Maar je kan nu wel op je tellen passen als je niet word geaccepteerd kunnen ze drugs in je tas en of koffer doen, pakket per post alles is gevaarlijker geworden, jij kan er voor verantwoordelijk voor gemaakt worden.
Je word bang van die corrupte ambtenaren.
De toeristen moeten nu gewaarschuwd worden, hun spullen zo veel mogelijk op slot te doen.
Je kan nog geen minuut je tas onbeheerd laten staan..... Emoticon: Angry
Vooral als ze naar Bali gaan want het schijnt dat de meeste coruptoren lopen die een zakcentje willen bij verdienen.
Dat zou ik publiekelijk maken via de pers.
Dat zijn de bijwerking wat een dom volk die dat niet door heeft.
En vooral de president heeft echt niet nagedacht wat voor bijwerkingen dat gaat krijgen......
Maar die man word ook omringt door verkeerde mensen om hem heen.
En vooral zoals al eerder is gesuggereerd Megawati die achter de schermen de septer zwaait..... Emoticon: Stupid Emoticon: So funny


http://www.bnr.nl/nieuws/buite(...)ht-worden-voltrokken
Och ook hier vind men enkel mensen die het een goede zaak vinden als men dat ook in Nederland zouden invoeren, de doodstraf....... Emoticon: Angry

http://www.volkskrant.nl/buite(...)c1edbb83b27026381558


Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 30 April 2015 12:39





zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 30 April 2015 14:12




Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line
 
(Aangepast) Geplaatst @ 30 April 2015 14:41

Ga er maar vanuit dat er van de buitenkant niets is af te zien Ziel.
Dit soort dingen spelen zich achter de schermen af denk ik.
Iemand die bekend is in de diplomatie of goede deskundigen om zich heen heeft pikt zo iets wel op, helaas lijkt het erop dat Widodo geen van beiden heeft, hij loopt als een olifant door een porseleinkast Emoticon: Blush

Wat betreft de vraag van Harlys, t.a.v. het IMF verhaal, inmiddels heeft de vice-voorzitter van de DPR commissie III Desmond J Mahesa verklaard dat Widodo voorzichtiger om moet gaan met het naar buiten brengen van gegevens die hij van zijn medewerkers krijgt.
Desmond begrijpt niet wat de staf van Widodo wil bereiken door elke keer Widodo te besodemieteren met een verkeerde voorstelling van zaken te geven.
Iets wat mij ook al was opgevallen, keer op keer krijgt hij gegevens die niet kloppen en die flapt hij er dan uit, om kort erna steeds weer de deksel op zijn neus te krijgen Emoticon: Confused

De Fransman zijn executie is inderdaad uitgesteld, er loopt nog een hoger beroep, wordt dat afgewezen dan krijgt hij als nog de kogel volgens Tony Spontana de woordvoerder van Justitie.
Dat geldt trouwens ook voor Mary Jane, the show must go on.
De lijken zijn nog niet eens koud en Spontana heeft het alweer over de volgende golf, het lijkt erop dat ze er echt plezier in hebben.



Log in om een reactie te geven
Je bent niet ingelogged op de website. Je moet ingelogged zijn om een reactie te geven op dit blog-artikel.

· Als je reeds een gebruikernaam hebt, log dan in.
· Als je je wachtwoord kwijt bent, haal dan een nieuwe.
· Als je nog geen gebruikersnaam hebt, maak er dan een aan.
   
OVER DIT ARTIKEL
Voeg dit blog-artikel toe aan je email, je eigen blog, MySpace, Facebook, of waar dan ook via AddThis:
Bookmark and Share

e-mail meldingen voor dit blog-artikel

Login Als je email meldingen wil ontvangen voor reacties die gegeven worden op dit blog-artikel. Je krijgt de email direct nadat het bericht geplaatst is.


Jóuw website voor tickets in Indonesië!
Op zoek naar tickets voor vluchten in Indonesië? Dan is hier nu de oplossing voor je! Tickets bestel je gewoon via ticketindonesia.info.

Volg ons op Twitter

Blog archief
· 2015, 4 artikelen
· 2014, 137 artikelen
· 2013, 142 artikelen
· 2012, 245 artikelen
· 2011, 703 artikelen
· 2010, 636 artikelen
· 2009, 885 artikelen
· 2008, 498 artikelen
· 2007, 527 artikelen
· 2006, 315 artikelen
· 2005, 181 artikelen
· 2004, 30 artikelen
· 2003, 8 artikelen

Populaire tags
· indonesie
· 2010
· jakarta
· bali
· indonesia
· overstromingen
· dame
· 1991
· indonesische
· aswolk
· vluchten
· garuda
· illegale
· na
· over
· prijs
· aan
· water
· nachtleven
· solo
Ieder uur automatisch gegenereerd

Blog categoriën
· Algemeen (475)
· Vulkanen (275)
· Ongelukken (271)
· Aardbevingen (270)
· Economie (250)
· Terrorisme (213)
· Reizen (202)
· Politiek (185)
· Criminaliteit (178)
· Corruptie (154)
· Toerisme (151)
· Vreemd genoeg ... (141)
· Religie (132)
· Milieu (125)
· Vogelgriep (122)
· Gezondheid (106)
· Overstromingen (93)
· Drugs (84)
· Weer (76)
· Garuda Indonesia (75)
· Geweld (64)
· Cultuur (59)
· Protesten (48)
· Foto raden (48)
· Militair (47)
· Sidoarjo modderstroom (45)
· Stroomvoorziening (40)
· Verkiezingen (36)
· Mensenrechten (32)
· Ramadan (31)
· Mexicaanse griep (27)
· PT Freeport (25)
· Conflict C. Sulawesi (20)
· Bosbranden (19)
· Website (17)
· Sexy (17)
· Infrastructuur (16)
· Sport (13)
· Volksverhalen (13)
· Geschiedenis (11)
· Het Wilde Westen van IndonesiŽ (11)
· Conflict Aceh (10)
· Een tochtje in een mini Mitsubishibusje (10)
· Klimaatschieten (9)
· Nachtleven (8)
· Overig (6)
· Lippo Cikarang (5)
· Knokkelkoorts (3)
· Media (3)
· Voetbal in IndonesiŽ (3)
· Kernenergie (2)
· Polio (1)
· Sluit kleinste categoriën

RSS feeds

Recente reacties
·  Op 10 Jan 2017 08:57 reageerde
bulekurus op President roept Moslims op tot meer tolerantie
·  Op 10 Jan 2017 00:46 reageerde
zieleffe op President roept Moslims op tot meer tolerantie
·  Op 15 Sep 2016 03:15 reageerde
oyibo op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 18:40 reageerde
jobvanstaalduinen op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 18:29 reageerde
oyibo op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 16:20 reageerde
Malam op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 14:58 reageerde
elsbeth op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 14:47 reageerde
Malam op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 13:48 reageerde
Malam op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 13:40 reageerde
oyibo op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 12:53 reageerde
elsbeth op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 12:14 reageerde
Malam op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 11:56 reageerde
elsbeth op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 11:50 reageerde
Malam op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 10:56 reageerde
elsbeth op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 09:02 reageerde
oyibo op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 08:14 reageerde
bulekurus op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 07:52 reageerde
jakarta-snacks op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 07:14 reageerde
elsbeth op Trouwen op Ambon
·  Op 14 Sep 2016 05:14 reageerde
Malam op Trouwen op Ambon
© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

56,710,495 pageviews Een website van indahnesia.com